woensdag 12 november 2014

anne van den berg


Het afscheidsfeestje van 101 Woonideeën & Tuinieren vierden we dit weekend met beide redacties in Berlijn. 
En een feestje was het; wat een gave stad is Berlijn. Wil je nog een beetje terugkijken? 
Bijna alle foto’s die we daar maakten, vind je op Instagram onder #101goesberlin #tuinierengoesberlin.

101goesberlin
Deze foto's zijn gemaakt door 101's  Floor & Monique We bezochten onder meer (van links naar rechts):
Voo Store en dronken koffie bij Companion Coffee - Design Market bij Neue Heimat
- Vlooienmarkt in het Mauerpark




Illustrator Anne van den Berg kan van Berlijn ook geen genoeg krijgen. Ze maakte deze 
prachtige illustratie van 50x70 cm en het fijne is: jij kan ‘m winnen via 101Woonideeën!

Poster Anne v/d Berg

Anne van den Berg is een sociaal betrokken illustrator die je met haar vulpotlood vertelt wat ze in woorden 
niet kan zeggen. Vanuit haar atelier in Eindhoven werkt ze aan tal van illustratie- en animatieprojecten 
voor onder andere Psychologie Magazine, WNF, TEDxAmsterdamWomen en 99gram.nl.

Anne van den Berg

Anne: ‘De reden om posters te maken met bekende steden is simpel: ik hou van steden! Ik reis graag en 
heb dagboeken vol tekeningen en collages. De posters zijn een samenvatting van de tijd die ik doorbracht 
in de desbetreffende stad. Op mijn Facebook-pagina vraag ik mensen suggesties te doen voor de volgende stad 
die ik kan gaan tekenen. Zo ontstaat er uiteindelijk een mooie serie.’

Anne

Win een poster van Anne van den Berg
Wil jij deze poster winnen? Kijk dan hier op het 101blog. Wil jij deze poster zo graag hebben, dat je niet kunt 
wachten? De poster kost € 30 (exclusief verzendkosten). Stuur een mail naar anne@annevdberg.nl 
als je interesse hebt!
Meer weten over Anne? Kijk dan op haar Facebook of haar website


Dit blog verscheen eerder op het blog van 101Woonideeën, geschreven door Floor Roelvink

1 opmerking: